Tisztelt Olvasó!

A mai napi bejegyzésben arra a kérdésre keressük a választ, hogy mikor is érdemes elkezdeni a forex kereskedés gyakorlását. 

Egy dolog biztos: a forex volt, van és lesz is! Minden elvesztegetett nap pénzbe kerül, hiszen újabb kereskedési nap telik el anélkül, hogy mi profitot tudjunk generálni!


A legtöbb ember az innovatív megoldások tekintetében nagyon "körültekintően" akar eljárni. Ez az jelenti a gyakorlatban, hogy SOHA nem fog az új útra lépni. Miért van ez így a forex esetében is?

"Élt egyszer egy Kolumbusz Kristóf nevű ember. Azt merte mondani, hogy a Föld felépítése szerinte nem egy A4-es papírlaphoz hasonlít, és komolyan elgondolkozott rajta, hogy a papírlap szélén nem biztos, hogy szörnyek állják útját annak, aki arra hajózik. Ma már nyilvánvalóan, egyértelműen neki adunk igazat. Mégis...akkor? Mellette lettünk volna? Támogattuk volna? Jelentkeztünk volna-e a Santa Maria, a Pinta vagy Nina fedélzetére?" 


A forex a mi új földrészünk.

Kedves Olvasó, most megmondom, hogy ha rá kíván lépni erre az útra, felhúzza a vitorlákat, és nekivág az "ismeretlennek", nagyon-nagyon kevesen lesznek, akik segítik ezt az utat. Ma a csorda-szellem, a "világ-adta lehetőségek" az uralkodóak. A mai világ arra épül, hogy van egy utad, járd végig, ez van...sajnos ebből a társadalmi kényszer miatt kilépni igen nehéz. HA belegondolunk ez az igazság: tanulj, kezdj el dolgozni, mindenképpen alkalmazottként, közbe alapítsál családot, lehetőleg 30 éves korod előtt, élj ezentúl csak a családnak, és a munkahelyedről menjél nyugdíjba, aztán kész is. 

Ez egyszerű. Kész van. Ismert. A többség ezt csinálja. 

Már annak a gondolatát is elkaszálja az ismeretségünk nagy rész, hogy vállalkozók legyünk. "Azt ne, mert kockázatos!". "Az nem való neked!". "Ahhoz rengeteg pénz kell!"

A budai kertvárosi kerületben ahol élek, sokszor gondolok ezekre az emberekre, miközben a frissen őrölt-darált latte-mat iszogatom hétközben a kerti kis halastavam mellett...tényleg, ne legyél vállalkozó! Borzalmas életforma! Fúj! Maximum 1 évet voltam alkalmazásban, azóta vállalkozó vagyok. Saját cég, forex, online megoldások, stb. Most, amikor a régi ismerősök alkalmazottként egy dohos irodában dolgoznak, én 9:30-kor keltem, ittam kávét, megsimogattam a macskámat, napoztam egy kicsit, és neki álltam blogot írni. Kedves párom még egy délelőtti alvás mellett szavazott. Nekem ez jó érzés. Én ezt szerettem volna. És mivel bőven 30 alatt vagyok, tudom, hogy ez még csak a kezdet! Ez egy kikötő!

Inkább legyek pár percig oroszlán, mint 80 évig bárány! Én Kolumbusz Kristóf vagyok, aki lemegy a kitaposott a ösvényről, akkor is, ha mindenki gyalogol tovább azon! Mit veszíthetek? Ha a susnyásban csak 10 méterig haladok, akkor visszafordulok, mehetek a többiek után. Persze, Ők egy kicsit előrébb vannak, de beérem őket! Mert Ők könnyen haladnak az úton, én ha futok kicsit, simán ugyanott fogok tartani! És megpróbáltam közbe más utat, egy újat, egy felfedezetlent! És meglépem legközelebb is! Újra és újra! 


A forex az ismeretlen út. Nagyon kevés ismerősünk van, aki ebből él. Vagy talán egy sem. Mi mégis neki akarunk vágni. Hát tegyük! Ha valóban ezt akarjuk, ha tényleg érdekel, ha a miénknek érezzük, csináljuk hát! Igen nehéz lesz, igen nincs hozzá útmutató! Ha jó mentort választunk, akkor viszont van segítség! De akár egyedül is belevághatunk, hiszen számtalan ember, sikerrel tette meg előttünk! Ők azt mondták: "bocsi, ez az Én életem, ne Te (Ti) mondjátok meg, merre haladjak. Én erre akarok menni, és erre is fogok menni" 

Ha elbukok, nem érdekel. De nem úgy fogok belenézni a tükörbe Halálom Napján, hogy "mi lett volna, ha..."

 

Kedves Olvasó! Nyomja meg a start gombot, vegye be a piros pirulát, és induljon!

 

Üdvözlettel:

Forex tanár

A bejegyzés trackback címe:

https://forextanar.blog.hu/api/trackback/id/tr745463460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HomicideWatch (törölt) 2013.08.17. 01:15:36

Üdv!

Nézze meg ezt: freepips.zulutrade.com

A világ legjobb forex tréderei adnak Önnek INGYEN tanácsot a vételre vagy eladásra. ZuluTrade automatikusan élő kereskedéssé alakítja ezt az Ön brókerszámláján, ismét INGYEN! Egyedülálló szolgáltatás, én már nyitottam egy számlát!
süti beállítások módosítása